piątek, czerwca 18, 2010

już

w tym tygodniu miałem bliskie spotkania 3-ciego stopnia z policją naszą, na dzień dobry w poniedziałek i na do widzenia właśnie dziś. 
ok, w poniedziałek przeskrobałem sobie nie włączając świateł i skończyło się na upomnieniu, z drugiej strony pan uprzejmy policjant widział całą sytuację i po prostu po przez ichniejsze rytuały poprosił mnie o ich zaświecenie.
dziś natomiast zostałem zatrzymany z powodu rutynowej kontroli, obyło się bez fajerwerków. 


tydzień minął. przekulałem 1327 kilometrów i jestem wyciszony. fajnie. lubię te chwile za kółkiem, kiedy skoncentrowany na przebiegającym w okół otoczeniu, zmierzam do celu wyłapując w eterze trójkowe fale.


przede mną weekend więc zaplanowałem sobie odwyk od auta i trójki.
pierwszą pozycję na trójkowej liście przebojów od tygodnia bez zmian okupuje poniższy utwór.
małgoś, żeby nie było, to przede wszystkim dla cię :*

Brak komentarzy: