poniedziałek, listopada 17, 2008

perpetum mobile

lubię kiedy mnie lubisz i skoro lubisz mnie od dłuższego czasu i na okrągło, oznacza to również, że lubię siebie (o wiele łatwiej jest lubić kogoś, kogo już ktoś lubi), idąc dalej tym tokiem myślenia, skoro lubię siebie - bo przecież, lubię jak mnie lubisz - to lubię wszystko w okół, bo niby dlaczego miałbym nie lubić czegoś tylko dlatego, że nie jest mną? bardzo się lubię (kiedy mnie lubisz), więc lubię kiedy mnie lubisz - to sprawia, że i ja Cię lubię. a skoro już bardzo Cię lubię, oznacza to, że i ty się lubisz, bo przecież o wiele łatwiej lubić kogoś, kogo już ktoś lubi. Więc lubię cię przez co ty się lubisz a przecież kiedy się lubisz, to lubisz wszystko w okół, a co za tym idzie - lubisz i mnie, więc lubię kiedy mnie lubisz i skoro lubisz ...

Brak komentarzy: