piątek, listopada 13, 2009

siedem


mam nową windę z cyferką '7' w nazwie oryginalną i całkowicie legalną. od kilku dni zapominam się przy niej nagminnie. jeżeli ktoś korzysta właśnie z visty, to polecam zdecydowanie się przesiąść a jeżeli akurat korzystacie z innych platform no to cóż, zachęcam aby spróbować.

jak dla mnie poczynili niezły postęp. jednak jak mam być szczery to niczego nowego nie odkryli panowie specjaliści. rozwiązania, które są w siódemce już od dawna widziałem na macach. jednak ładnie to wszytko wygląda i działa bez specjalnego obciążania pamięci i procesora, co pozwala wierzyć, iż na starszych pecetach i lapkach system pociągnie bez problemu.
pozostaje mieć nadzieje ;)

jednak oceniam system na trójkę, może z plusem. nie dlatego, że coś jest nie halo bo wszystko jest wg mnie na miejscu. tak słaba ocena w siedmiopunktowej skali wynika tylko i wyłącznie z powodu visty. coś takiego jak vista, nie powinno nigdy mieć miejsca.

Brak komentarzy: