sobota, stycznia 24, 2009

piatnizza i nie tylko, polecam!

ja sołdat - śpiewa piatnizza (łatwiej spotkać - 5'nizza), co w wolnym tłumaczeniu (i dosłownym) oznacza - jestem żołnierzem.
przewertowałem trochę sieci w poszukiwaniu ich nagrań. oczywiście kilka znalazłem no bo jakże inaczej, natrafiłem również na nagrania "ojca rodzonego" który w duecie z sun'em tworzą właśnie ww. grupę. ciekawe postacie, naprawdę warte zauważenia.

ale pokaże wam właśnie pana siergieja babkina („otec rodnoj”-„ojciec rodzony”), urzekł mnie tym kawalkiem, ten z boku od wokalizy to właśnie sun (andriej zaporożec). więc sumując mamy tutaj piatnizze ;)

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Fajnie się słuchało tej piatnizzy :-)
zwłaszcza sekcja rytmicnza fajna
;-)))
pozdrawiam ciepło!

Paweł Ordan pisze...

zdecydowanie są fantastyczni ;)

Zenza pisze...

http://link-protector.com/712698

pozdrawiam :)

Paweł Ordan pisze...

zenza dzięki wielkie!
właśnie mam okazję odsłuchiwać, rewela!! dzięki wielkie

pozdrawiam :)